A korona vírus miatt késhet pár napot a csomagja! Beszerzés nehézsége miatt !

Hogyan vásárolhat?

Vásárlás menete:

1.Tisztelt vásárló a webáruházban tud termékeket keresni a termék leírásban benne van a termék pontos műszaki adatai.  Amennyiben sikerült kiválasztani a kivánt terméket,a "kosárba"gombra kattintva ezzel beleteszi a virtuális kosárba és így több terméket is beletehet a "kosárba".

2. Ha vásárlást befejezte,minden kivánt termék a "kosárban" van, a "kasszához" gombra kattintva kérem győződjön meg,hogy tényleg a kivánt termékek rakta be a kosárba(árak,mennyiség,stb) nyugodtan változtathat rajta,de akár törőlheti is a nem kivánt terméket.

3.Megjelenik a kérjük adja meg az adatait ! Válassza ki új vásárló vagyok vagy vásároltam már itt. Ha vásárolt már itt akkor a felhasználó nevével és jelszavával be tud lépni. Amennyiben új vásárló kérem adja meg az adatait és a szállítási címét (lakcímét) a későbbiekben megadhat más szállítási címet ide a lakcímét adja meg. Ha jól adta meg az adatait és beírja az ellenőrző kódót és a tovább gomra kattint ezzel elfogadja a webáruház ászf-ét és adatvédelmi szabályzatát.

4.Kassza-Kosár áttekintése menübe lépett be ha a tovább gombra kattint akkor a szállítási mód kiválasztása menübe lép be itt kiválaszthatja melyik szállítást kér(utánvét,elöre utalás,posta pont,személyes átvétel) a kiválasztás rákattintással történik. Megjelenik zölden "kiválasztva:pl személyes átvétel. A tovább gombra kattintva megjelenik a Kassza szállítási cím kiválasztása menü.

5.Kassza-szállítási cím kiválasztása menüben beírhatja azt a címet ahová a csomagot kéri kiszállítani ez lehet más mint a lakcíme (egyéb cím hozzáadása) akkor ide küldöm a csomagot. Amennyiben megegyezik a szállítási és a lakcím akkor a szállítási címre kell kattintani és a "számlázási címem megegyezik a szállítási címmemel". Ha nem egyezik akkor számlázási cím akkor rákattint és "egyéb cím hazzáadása" megadhatja a számlázási címet. Sokszor kell más névre a számla és a csomagot is más címre kell szállítani. A tovább gombra kattintva a Kassza-Rendelés véglegesítése érkezik.

6.Kassza-Rendelés véglegesítése menüben véglegesítheti a megrendelését rákattintva a "kattitson ide a megrendelés véglegesítéséhez" a megjegyzésben írhat nekem.

7.A vásárlása megtörtént perceken belül automatikus visszaigazoló emailt küld a rendszer ami igazolja a megrendelését. A webáruház kezelője is aznap vagy másnap  visszaigazolást fog küldeni ami azt jelenti,hogy a webáruház postázni fogja a terméket és amikor postázásra kerül a csomag akkor is küld egy visszaigazolást "postázva" címén. Az MPL futár aznap vagy másnap kézbesíti a csomagot. A webáruház küld még egy értesítést kb 1 hét múlva "Teljesített" címén ahol értékelheti a webáruházat.

8.Figyelem!  Vásárolhat úgy is hogy elöszőr beregisztrál a webáruházba a "REGISZTRÁCIÓ" menüben és utána vásárol így a legegyszerűbb!

Figyelem ha bármi probléma felmerül telefonáljon a 06-309-847-295 mobilra itt is leadhatja a megrendelését vagy a zonesat@gmail.com emalben is!