ÁSZF

  Általános Szerződési Feltételek
 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az ZoneSat Kft (a továbbiakban: Vállalkozás), és a Vállalkozás által működtetett, a www.antennabolt.superwebaruhaz.hu weboldalon található webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Vállalkozás és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek).A szerződés nyelve Magyar.

1. A Vállalkozás adatai

Név: ZoneSat Kft

Székhely: 1174 Budapest Bocskai István u. 29.
Adószám: 22964377-2-42
Uniós adószám: HU-22964377
Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék mint cégbíróság

Cégjegyzékszám: Cg.01-09-946761

Telefon: 06/1-257-0573, 06-309-847-295
E-mail:zonesat@gmail.com

2. Általános rendelkezések 

2.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.antennabolt.superwebaruhaz.hu weboldalon található webáruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) szabályozza. 

2.2. A Webáruházban a vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel történik, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint. A Webáruházban történő vásárlás kizárólag a Vásárló regisztrációja esetén lehetséges. 

2.3. A Vállalkozás ügyfélszolgálatának elérhetősége:

Cím: 1174 Budapest, Bocskai István u. 29.

Telefonszám: 06/1-257-0573
   
Ügyfélszolgálat: Hétköznap: 9:00-19:00
   

3. Regisztráció, bejelentkezés 

3.1. A Vásárló a www.antennabolt.superwebaruhaz.hu oldalon található „Regisztráció” menüpontra történő kattintással regisztrálhat. A regisztráció után a Vásárló a „Bejelentkezés” menüpontra történő kattintással, regisztrált e-mail címe és jelszava megadását követően kezdheti meg a vásárlást. 

3.2. A Vásárló a regisztráció során megadott adatait a későbbiekben módosíthatja, a bejelentkezést követően az „Adataim” linkre történő kattintással. A Vállalkozást az adatok Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért felelősség nem terheli. 

3.3. A Vállalkozást nem terheli felelősség a Vásárló által a regisztráció során tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, egyéb problémákért, hibákért. A Vállalkozás nem tartozik felelősséggel azért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az a Vállalkozásnak nem felróható okból harmadik személyek részére hozzáférhetővé válik. 

4. Vásárlás menete

4.1. Értékesített termékek, eladási árak

4.1.1. A Webáruházban szereplő áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Vásárló a konkrét árucikk információs oldalán ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Vállalkozás nem  tartozik felelősséggel. Az árucikkek információs oldalán feltüntetett képek helyenként illusztrációk.Az áruk használatára vonatkozó utasításokat, továbbá az áru részletes tulajdonságait a megvásárolt áruhoz mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza.  Vállalkozás az általa forgalmazott termékekhez a jogszabályi előírások keretein belül használati útmutatót csatol. Amennyiben a Vásárló  véletlenül mégsem kapná meg a használati útmutatót a termékkel együtt, és ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt jelezi az ügyfélszolgálat felé, Vállalkozás azt haladéktalanul pótolja.  

4.1.2. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségeit, ugyanakkor magukban foglalják a csomagolás költségeit. 

4.1.3. Amennyiben az áru mellett hibás ár kerül feltüntetésre - különös tekintettel arra az esetre, ha  nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő  ár kerül feltüntetésre - , a Vállalkozás nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni.  Ebben az esetben Vállalkozás haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót a tévedésről és a termék helyes áráról, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

4.2. Megrendelés

4.2.1.A Vásárló a Webáruházban megrendelést a megvásárolni kívánt termék(ek) virtuális kosarában történő elhelyezését, majd a „Pénztár” gombra kattintást követően tud leadni. A Pénztár menüpont alatt a Vásárló kiválaszthatja a termék szállítási és fizetési feltételeit, illetve ellenőrizheti a megrendelni kívánt termékek listáját. A vásárló megrendelését ezt követően a „Megrendelem” gombra kattintással adja le.  A „Megrendelem” gomb lenyomását megelőzően a Vásárló a „Vissza” gomb használatával módosíthatja a kiválasztott szállítási és fizetési feltételeket. 

4.2.2. A megrendelni kívánt áru(k)nak a Vásárló egyéni, virtuális kosarában történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, illetve megrendelésnek. 

4.2.3. Az áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a Vásárló megrendelését az Webáruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. A megrendelést követően a Vásárló egy számítógépes rendszer által automatikusan generált és kiküldött levelet kap a regisztráció során megadott e-mail címre, a megrendelt tételek feltüntetésével. Az automatikus visszaigazoló e-mail üzenet csupán a megrendelés megérkezésének visszaigazolása, az nem tekinthető a megrendelés megerősítésének vagy szerződéses nyilatkozatnak, az nem jelenti a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítését. Az automatikus visszaigazoló levél nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van. 

4.2.4. A Vállalkozás a megrendelés beérkezését követően legkésőbb - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - 48 órán belül e-mail vagy telefonos megkeresés útján megerősíti a megrendelést, és tájékoztatja a Vásárlót a termék szállításának vagy személyes átvételének várható időpontjáról. 

4.2.5. Nem minősül a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítésének a Vállalkozás olyan tartalmú egyedi visszajelzése, amelyben a Vásárlót pl. ideiglenes készlethiányról, vagy a 4.1.3. pontban foglaltakról értesíti. 

4.3. Szerződés megkötése, létrejötte

4.3.1. Amennyiben a Vásárlóhoz kizárólag a megrendelése megérkezését visszaigazoló automatikus rendszerüzenetet (4.2.3. pont) küldte meg a szolgáltató, elfogadó nyilatkozat hiányában a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek.

4.3.2. A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Vállalkozás a Vásárló megrendelését a 4.2.4. pontban foglaltak szerint megerősítette.

4.3.3. A megkötött szerződés írásban, kizárólag magyar nyelven megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződés az 5.1.1. pont szerinti elállási határidő elteltét követően, elállás hiányában a rendszerből automatikusan törlésre kerül. A szerződést a Vállalkozás nem iktatja. A Vállalkozás szerződést kizárólag magyar nyelven köt.

4.4. Fizetés

4.4.1. A „Megrendelem” gombra történő kattintással a Vásárló szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá  - a megrendelés Vállalkozás általi, 4.2.4. szerinti megerősítését követően - fizetési kötelezettsége keletkezik.

4.4.2. A Vásárló fizetési kötelezettségének háromféle módon tehet eleget:

a) személyes átvétel során, a Vállalkozás székhelyén,

b) a Vállalkozás  bankszámlaszámlájára történő előre átutalással.

c)utánvétellel a MPL futárnak.

4.4.3. A fizetési módot a Vásárló a megrendelés leadása során a „Pénztár” menüpont alatt választhatja ki.

4.5. Szállítás

A megrendelt termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontjáról a Vállalkozás a termék információs lapján, illetve a megrendelés megerősítésében változhatnak. Amennyiben a termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontja megváltozik, a Vállalkozás arról haladéktalanul értesíti a Vásárlót.

4.5.1 . Személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a megrendelt áru(ka)t személyesen átvegye, telefonon vagy e-mailben egyeztetett határidőn belül, a Vállalkozó székhelyén.

4.5.2. Házhoz szállítás

A megrendelt áru(k) házhoz szállítására a Felek által előre egyeztetett határidőn belül, időpontban és helyszínen kerül sor.

A házhoz szállítás díjköteles, amelyet a Vásárló köteles megfizetni. Az aktuális szállítási díjakat a Vállalkozás awww.antennabolt.superwebaruhaz.hu  weboldalon közzéteszi.

Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól.

A szállítási módot a Vásárló a megrendelés leadása során a „Pénztár” menüpont alatt választhatja ki.

5. Vásárlástól való elállás

5.1. Elállási jog gyakorlásának határideje

5.1.1. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:

- a termék átvételének napjától,

- több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,

- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,

- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A Vásárló ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja (4.3.1. pont), és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

5.2. Elállási jog gyakorlásának módja

5.2.1. A Vásárló az elállási jogát a www.antennabolt.superwebaruhaz.hu weboldalról letölthető, a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozatot Vásárló az alábbi úton juttathatja el a Vállalkozás részére:

Postacím: Zonesat Kft., 1174 Budapest, Bocskai István u.29.

E-mail: zonesat@gmail.com

Telefon/Fax: 06/1-257-0573,06/309-847-295

5.2.2. Határidőben érvényesítettnek kell tekintetni az elállási jog gyakorlását, ha a Vásárló az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Vállalkozás részére elküldi. 

5.2.3.A Vásárló elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja, így különösen:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta. 

5.2.4. Az elállási jog gyakorlása során a Vásárló jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vásárló részéről (Ptk. 1:5. §)

5.3. A Felek kötelezettségei elállás esetén

5.3.1. A Vállalkozás kötelezettségei

A Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

A Vállalkozás a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat

A Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

5.3.2. A Vásárló kötelezettségei

A Vásárló elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Vásárló a terméket postai küldeményként, vagy utánvétes csomagként nem küldheti vissza. Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A visszaküldés költségeit a Vásárló köteles viselni. A Vásárló felelősséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

6. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

6.1. Jótállás

6.1.1. A Vállalkozást az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt terméktípusokra vonatkozóan jótállási kötelezettség terheli. A jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

6.1.2. A jótállás időtartama egy év, amely a termék fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

6.1.3. A Vállalkozás egyes termékekre vonatkozóan önkéntes jótállást is vállalhat, amelynek időtartama a fenti kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet.

6.1.4. A Vállalkozás az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló általi átvételekor adott jótállási jegyen szereplő adatok útján közli.

6.2. Kellékszavatosság

6.2.1. A Vásárló hibás teljesítés esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

6.2.2. Kellékszavatossági igénye alapján a Vásárló - választása szerint - :

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Vállalkozásnak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.2.3. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

6.2.4. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló már nem érvényesítheti.

6.2.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.3. Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 6.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti. A termék hibáját a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

6.4. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Vásárló nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 6.2. és a 6.3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7. Jogérvényesítés

7.1. A Vásárló kérdésével, kérésével, illetve panaszával az alábbi módokon fordulhat a Vállalkozáshoz:

Személyesen: A Vállalkozás 2.3. pont szerinti ügyfélszolgálatai valamelyikén

Írásban: A Vállalkozás postacímére eljuttatott postai küldeménnyel

Telefonon: Az 1. és a 2.3. pontban rögzített telefonszámok valamelyikén

E-mailben. Az zonesat@gmail.com e-mail címre megküldött elektronikus levélben.

A panaszkezelés során a Vállalkozás a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. rendelkezéseinek megfelelően jár el.

7.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Fogyasztóvédelmi hatóság: A Vásárló jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések betartásának ellenőrzésére.

Békéltető testület: Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület

Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Weboldal: www.bekeltet.hu 
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Bírósági eljárás: A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

8. Adatvédelem

8.1. A Vállalkozás a regisztrációkor, illetve megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri a Vásárlótól, amelyek a rendelés lebonyolításához feltétlenül szükségesek. Ezeket az adatokat harmadik fél számára a Vállalkozás nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

9. Egyebek

9.1. A Vállalkozás a Webáruházban, illetve üzlethelyiségeiben kizárólag fogyasztók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére értékesít. Erre tekintettel Vállalkozás fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatot, amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy kereskedelmi továbbértékesítés céljából történt az ajánlattétel.

9.2. A Vállalkozás a Webáruházban, illetve üzlethelyiségeiben csak háztartásban használatos mennyiséget értékesít. Amennyiben feltételezhető, hogy a Vásárló a rendelés során ezt a mértéket túllépi – ideértve azt az esetet is, ha ugyanazon vásárló több külön rendelést ad le ugyanazon termékre, és így lépi túl a háztartásban használatos mennyiséget - Vállalkozás fenntartja magának a jogot a teljesítés visszautasítására.

9.3. A Webáruházban az "Árgarancia" felirattal ellátott termékekre a Vállalkozás esetenként kisebb-nagyobb árengedményt tud biztosítani a Vásárlói részére. Vállalkozás az árengedményt nem minden esetben tudja biztosítani és annak mértéke változó lehet, de semmiképpen nem haladhatja meg a termék vételárának 10%-át. Ezzel kapcsolatban a Vásárló bővebb tájékoztatást a termék mellett megadott telefonszámon kaphat.

9.4. A Vállalkozás külföldi utas ÁFA visszatérítést nem végez.

9.5. Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Vállalkozás nem vállal felelősséget.

9.6. Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Vállalkozásnak. Amennyiben Vállalkozás jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

9.7. A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.

 

Budapest, 2014. Szeptember 15